Business

Olivier Arduin: Το σχέδιο για τη Leroy Merlin της νέας εποχής

Το μέλλον της Leroy Merlin χτίζεται πάνω στις ψηφιακές υποδομές προκειμένου να διευρυνθεί η πολυκαναλική προσέγγιση των πωλήσεων. Στο πλαίσιο αυτό, το τριετές πλάνο επενδύσεων ύψους 20 εκατ. ευρώ μαζί με την επέκταση του φυσικού δικτύου στην Ελλάδα περιλαμβάνει και τη δημιουργία ενός marketplace, όπως εξηγούσε σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος της Leroy Merlin σε Ελλάδα και Κύπρο κ. Olivier Arduin.

Όπως έλεγε μάλιστα η πλατφόρμα, που ήδη ξεκίνησε τη λειτουργία της στη Γαλλία, όχι μόνο θα δίνει πρόσβαση στο σύνολο των προϊόντων που διαθέτουν οι προμηθευτές της Leroy Merlin στην παγκόσμια αγορά αλλά επίσης θα έχει δύο σημαντικές υπηρεσίες που θα διευρύνουν τη δραστηριότητα της Leroy Merlin. Το πρώτο είναι η ενοικίαση προϊόντων για την εκτέλεση εργασιών και το δεύτερο υπηρεσίες τεχνικών εργασιών. Κοινώς θα μπορεί κάποιος να αναζητεί και επαγγελματία προκειμένου να εκτελέσει την εργασία που θέλει.

Μάλιστα όλο αυτό θα στηθεί σε μία ενιαία πλατφόρμα και όχι στο στήσιμο διαφορετικών, κατά τόπους, οπότε πχ ο πελάτης στην Ελλάδα να έχει πρόσβαση σε κάθε προϊόν που πουλά η Leroy Merlin παγκοσμίως.

  Άκαρπες οι διαπραγματεύσεις Cenergy – Nexans

Παράλληλα βέβαια θα συνεχιστεί η επέκταση του φυσικού δικτύου της εταιρείας με βάση το πλάνο που είχε ανακοινωθεί στο περιθώριο των εγκαινίων του μεγάλου καταστήματος στον Κηφισό που είχαν γίνει τον περασμένο Ιούνιο. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία όπως εξηγούσε ο διευθυντής ανάπτυξης κ. Γιώργος Γαρούφας βολιδοσκοπεί αγορές στα νότια προάστια της Αθήνας, στη δυτική Θεσσαλονίκη, την Κρήτη και την Κύπρο (Λάρνακα) προκειμένου να δημιουργήσει νέα σημεία πώλησης.

Παράλληλα, προγραμματίζει τη δημιουργία νέας αποθήκης 25.000 τ.μ. – 30.000 τ.μ. προκειμένου να υποστηρίξει την επέκταση της με φυσικό δίκτυο αλλά και την online παρουσία της.

Σε ό,τι αφορά το disrupt που προκάλεσε η πανδημία του κορωνοϊού ο κ. Arduin εκτίμησε πως οι πωλήσεις της αλυσίδας φέτος θα κινηθούν στα ίδια επίπεδα με το 2019 (158,2 εκατ. ευρώ). Σε αυτό βέβαια βοηθά η προσθήκη του μεγάλου καταστήματος στον Κηφισό, το οποίο εκτείνεται σε σε 10.000 τ.μ. και απασχολεί 150 εργαζομένους. Πλέον η εταιρεία απασχολεί συνολικά 1.300 άτομα.

Πάντως μετά την εμπειρία του lockdown η διοίκηση της αλυσίδας ενισχύει τις υποδομές και τις υπηρεσίες της. Μάλιστα σχεδιάζει με τη συνεργασία ανεξάρτητης, τρίτης, εταιρείας να οργανώσει την παράδοση εμπορευμάτων της και να βελτιστοποιήσει τις παραδόσεις ακόμα και ενός του 24ωρου.

***ΕΚΤΑΚΤΟ! Βρείτε... τη σελίδα Teo Kanistras Official και στο Facebook - Like ΕΔΩ!

Πηγή

  Ποιες εταιρείες «παίζουν» δυνατά για τα POS που πουλά η Πειραιώς
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker