Τεχνολογία

10 User Engagement Metrics και Πώς να τα Παρακολουθείς – Part 1

Τα content engagement metrics είναι αρκετά σημαντικά για ένα website, καθώς επιβεβαιώνουν το αν η στρατηγική περιεχομένου της εκάστοτε σελίδας,…

Διαβάστε περισσότερα...

4 Eμπνευσμένα Podcast για Ανήσυχους Marketers και Entrepreneurs

Όταν εργάζεται για την “ανοικοδόμηση” κάθε είδους επιχείρησης – της δικής σου ή άλλων -, η εκπαίδευση και η βελτίωση…

Διαβάστε περισσότερα...

Τα Μυστικά Ενός Επιτυχημένου SEO

Αν κινήστε στο χώρο της επιχειρηματικότητας σίγουρα θα έχει πέσει στα αυτιά σας ο πολυχρησιμοποιούμενος πλέον όρος “SEO”. Ας δούμε…

Διαβάστε περισσότερα...

Οι Social Media Influencers Γίνονται Όλο και πιο “Απαιραίτητοι” για τα Brands της Ινδίας

Οι Ινδικές εταιρείες βρίσκουν και αυτές τον δρόμο τους, προς ένα ψηφιακό χρυσωρυχείο: τους Social Media Influencers! “Από celebrities μέχρι…

Διαβάστε περισσότερα...

Pinterest Communities: Ένα Νέο Ισχυρό Εργαλείο στα χέρια των Marketers

To Pinterest πρόσφατα ανακοίνωσε ένα νέο χαρακτηριστικό για Marketers! Το νέο αυτό feature ακούει στο όνομα Pinterest Communities και αποτελεί…

Διαβάστε περισσότερα...

Google Search Vs. Facebook: Τι να διαλέξω για την διαφήμισή μου;

Ένα δίλλημα που φαίνεται πως αντιμετωπίζετε πολλοί από εσάς που θέλετε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας online είναι για το…

Διαβάστε περισσότερα...

Πώς να Kατασκευάσεις Ένα Messenger Bot μέσω του Chatfuel (Μέρος 2ο)

Πριν λίγες εβδομάδες δημοσιεύτηκε το πρώτο μέρος του άρθρου για το πως να δημιουργήσεις το δικό σου bot. Στο πρώτο…

Διαβάστε περισσότερα...

Είναι ο Δρόμος για το Commerce Στρωμένος με Content;

“Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες. Αγοράζουν σχέσεις, ιστορίες και μαγεία”. Ο Seth Godin εξηγεί περίφημα σε λίγες μόνο…

Διαβάστε περισσότερα...

Τι Σημαίνει το HTTP 302 Status σε μια Σελίδα;

Οποιοσδήποτε περνάει αρκετό χρόνο στο διαδίκτυο, θα έχει συναντήσει ένα HTTP status code, το οποίο ανήκει σε μια ευρύτερη οικογένεια…

Διαβάστε περισσότερα...

Τι Είναι το Customer Lifetime Value και Γιατί Θεωρείται Ως Ένα από τα Σημαντικότερα Metrics για τις Επιχειρήσεις

Το Customer Lifetime Value (CLV), ή αλλιώς, Αξία του Χρόνου Ζωής του Πελάτη, είναι ένα από τα σημαντικότερα KPIs που…

Διαβάστε περισσότερα...

Αυτοί Είναι οι Μεγάλοι Νικητές των E-Volution Awards 2019

Πιστοί στο ραντεβού των τελευταίων ετών, κορυφαία στελέχη και εταιρείες που δρουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρήν, συγκεντρώθηκαν στη μεγάλη…

Διαβάστε περισσότερα...

Στο Μυαλό Ενός Μοντέρνου Μαρκετίστα

Στο σημερινό digital περιβάλλον, ένας σύγχρονος marketer και οι πιο επιτυχημένες ecommerce ομάδες οφείλουν να συνδυάζουν εύστοχα και τα δύο…

Διαβάστε περισσότερα...

Πώς να Kατασκευάσεις Ένα Messenger Bot μέσω του Chatfuel (Μέρος 1ο)

Η κατασκευή ενός Messenger Bot αποτελεί πλέον απαραίτητο skill για τους Social Media Marketers που θέλουν να εξειδικευτούν στο Messenger…

Διαβάστε περισσότερα...

Μάθε Τι Είναι το Performance Marketing

Το Performance Marketing έχει αλλάξει εντελώς τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες διαφημίζουν και πωλούν προιόντα και υπηρεσίες. Επίσης,…

Διαβάστε περισσότερα...

Messenger Bots: Πώς να Δημιουργήσεις το Δικό σου Bot

Το Facebook Messenger αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για τους marketers. Η μεγαλύτερη  messaging εφαρμογή στον κόσμο μπορεί να βοηθήσει τις…

Διαβάστε περισσότερα...
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker