Business

ZeniΘ: Mια πολυτελής σχέση εμπιστοσύνης οφείλει να ανανεώνεται

Η ΖeniΘ, ο πρώτος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, συνδυάζει τη γνώση της ελληνικής αγοράς ενέργειας με τη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία του μετόχου της, του παγκόσμιου κολοσσού ΕΝΙ, που τη φέρνει στην πρωτοπορία των ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων σε φυσικό αέριο και ρεύμα.

Ως ο πρώτος πάροχος φυσικού αερίου σε αριθμό συνδέσεων έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων καταναλωτών σε όλη την Ελλάδα και αποτελεί την κορυφαία ομάδα ενέργειας με ολοένα και περισσότερους νέους πελάτες.

Η εμπιστοσύνη είναι η αξία που διέπει τη φιλοσοφία και τη λειτουργία της ΖeniΘ. Την πολύχρονη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της φροντίζει να διατηρεί και να ενδυναμώνει, προσφέροντάς τους την πιο μεγάλη γκάμα προϊόντων ρεύματος και φυσικού αερίου αλλά και υπηρεσίες που διευκολύνουν και βελτιώνουν την καθημερινότητά τους, στηρίζοντας ταυτόχρονα τον οικονομικό τους προϋπολογισμό.

Ηλεκτρονικό συμβόλαιο εύκολα και γρήγορα και 3 μήνες δωρεάν ρεύμα

Η ΖeniΘ δημιούργησε το online συμβόλαιο, προκειμένου οι καταναλωτές να μπορούν μόνοι τους να αναζητήσουν το προϊόν ενέργειας που τους ταιριάζει και ταυτόχρονα να κάνουν συμβόλαιο με την εταιρεία από οπουδήποτε και όποτε θέλουν, από την άνεση του καναπέ τους, 24 ώρες το 24ωρο, ακόμη και μέσα από το κινητό τους.

Με το e-contract οι καταναλωτές επωφελούνται από την προσφορά ενέργειας: 3 μήνες δωρεάν ρεύμα, δηλαδή δωρεάν πάγιο και δωρεάν κατανάλωση – έως 250kwh ανά μήνα για 3 μήνες του συμβολαίου – για όποιον κάνει ηλεκτρονικά το συμβόλαιό του στο zenith.gr μέχρι τις 25 Οκτώβρη.

Με το e-contract η δύναμη βρίσκεται στα χέρια του καταναλωτή ο οποίος και έχει πλέον τη δυνατότητα να ενημερωθεί αναλυτικά και να επιλέξει μόνος του το προϊόν που του ταιριάζει σε ρεύμα ή σε φυσικό αέριο και να ολοκληρώσει online το συμβόλαιό του, γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια.

Ψηφιακές υπηρεσίες  για την καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης 

Η ΖeniΘ ανέπτυξε μια βεντάλια από «έξυπνες» ηλεκτρονικές υπηρεσίες που  εν μέσω της πανδημίας διευκολύνουν τους πελάτες και τους επιτρέπουν να εξυπηρετούνται με ασφάλεια. Πρόκειται για μια σειρά από ψηφιακές υπηρεσίες στις οποίες πρωτοπορεί ο μέτοχός της ΕΝΙ που εδώ και χρόνια της μεταλαμπαδεύει τις καινοτομίες της.

  Ο Μπράνσον αναζητά €200 εκατ. για να ριχτεί στη μάχη του διαστήματος

Παράλληλα με το ηλεκτρονικό συμβόλαιο, η εταιρεία δημιούργησε την υπηρεσία e- bill, με την οποία o πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς του φυσικού αερίου και ρεύματος, σε κάθε οικιακή ή επαγγελματική παροχή.

Με την εγγραφή τους σ’ αυτήν την υπηρεσία, οι πελάτες της ZeniΘ επωφελούνται από την εντελώς δωρεάν υπηρεσία ZeniΘ bill protection σε συνεργασία με την ΑΧΑ. Με το ΖeniΘ Bill Protection η εταιρεία καλύπτει το ποσό του λογαριασμού σε περίπτωση αδυναμίας αποπληρωμής (έως 200€) λόγω ακούσιας ανεργίας, ασθένειας, ατυχήματος ή νοσηλείας.

Η ΖeniΘ παρέχει και τη νέα ψηφιακή εφαρμογή Zeniapp, ένα εργαλείο ελέγχου και διαχείρισης της ενέργειας για τους πελάτες της, που τους επιτρέπει να έχουν τον απόλυτο έλεγχο της ενεργειακής τους κατανάλωσης μέσα από τo smartphone τους. Oι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση μέσα από το smartphone τους στην ενεργειακή κατανάλωσή τους, το κόστος, τις συναλλαγές και τους λογαριασμούς τους.

Με την υπηρεσία MyZenith ο πελάτης της ZeniΘ μπορεί να πραγματοποιήσει μια σειρά από ενέργειες χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποιο από τα καταστήματά της, όπως για παράδειγμα να κάνει την πληρωμή του λογαριασμού του online. Για τους πιο παραδοσιακούς πελάτες που επιθυμούν την επίσκεψη σε κατάστημα, η εταιρεία λάνσαρε  την «έξυπνη» ηλεκτρονική εφαρμογή ZeniΘ e-ticket, προκειμένου να προφυλάξει τον κόσμο από τον συνωστισμό στα καταστήματα αυτή την εποχή, για να τους εξοικονομήσει χρόνο αναμονής και για να τους δώσει τη δυνατότητα να προγραμματίσουν καλύτερα την καθημερινότητά τους.

Με το e-ticket οι πελάτες της ZeniΘ μπορούν να κατοχυρώνουν online τη σειρά εξυπηρέτησής τους στο κατάστημα της επιλογής τους. Μπορούν να βλέπουν άμεσα ποιο κατάστημα τους εξυπηρετεί καλύτερα και να εξασφαλίζουν προτεραιότητα, όπως και να ενημερώνονται αυτόματα όταν πλησιάζει η σειρά τους.

Υπηρεσίες που δίνουν αξία στον πελάτη

Επιπλέον των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και επειδή η εταιρεία γνωρίζει τις οικονομικές δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές αυτήν την εποχή, ανακοίνωσε και μια πολύ σημαντική συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα και το Πρόγραμμα Χρηματοδότησης Εγκατάστασης Θέρμανσης, προκειμένου να προσφέρει τη δυνατότητα σε ιδιοκτήτες ακινήτων να πάρουν χρηματοδότηση με ευνοϊκούς όρους για την κατασκευή νέας εγκατάστασης θέρμανσης φυσικού αερίου, ή για την αντικατάσταση του υφιστάμενου λέβητα φυσικού αερίου, μια σημαντική διευκόλυνση για τον οικογενειακό προϋπολογισμό.

  Προετοιμασμένοι οι Έλληνες πλοιοκτήτες για τη Νέα Τάξη Πραγμάτων

Επίσης, συνεχίζει να παρέχει υπηρεσίες που δίνουν μεγαλύτερη αξία στον πελάτη, στηρίζοντάς τον έμπρακτα στα οικογενειακά του έξοδα. Έτσι παρέχει σε όλους τους πελάτες της τη δωρεάν Οικογενειακή Κάρτα Υγείας ΕΥ ΖΗΝ, και σε συνεργασία με την AXA, τη δωρεάν υπηρεσία 24/7 Home Emergency για την κάλυψη τεχνικών αναγκών του νοικοκυριού όλων των πελατών μας με όφελος έως και 600€.

Η κορυφαία ομάδα ενέργειας

Η ZeniΘ είναι μια κορυφαία ομάδα ενέργειας με ιστορία και εκατοντάδες χιλιάδες φίλους σε όλη την Ελλάδα, που κερδίζει και μεγαλώνει συνεχώς, δεχόμενη στους κόλπους της ανθρώπους καταξιωμένους σαν τον Παναγιώτη Γιαννάκη, τον Άκη Πετρετζίκη, τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, την Πόπη Τσαπανίδου, που είναι κορυφαίοι κι οι ίδιοι στους τομείς που δραστηριοποιούνται. Και είναι μεγάλη τιμή για την εταιρεία όλοι αυτοί οι άνθρωποι να της δείχνουν την εμπιστοσύνη τους.

Για τη ΖeniΘ κάθε πελάτης είναι σημαντικός, ανεξαρτήτως του ποιος είναι και πόσο διάσημος ή μη είναι. Μέλος της ομάδας της είναι κάθε πελάτης της, υφιστάμενος ή νέος που την εμπιστεύεται. Γι’ αυτό η εταιρεία στέκεται δίπλα του, ανταποδίδοντας έμπρακτα αυτή την εμπιστοσύνη. Στη ZeniΘ, οι ίδιοι οι ικανοποιημένοι πελάτες της είναι η καλύτερη διαφήμιση.

Όπως δήλωσε ο Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ «Εδώ και πάνω 20 χρόνια χτίζουμε και διατηρούμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες μας, προσφέροντάς τους ενεργειακές υπηρεσίες και καινοτόμα προϊόντα που βελτιώνουν την καθημερινότητά τους. Τεχνογνωσία, Καινοτομία, Εμπιστοσύνη: Αυτά είναι τα συστατικά που οδηγούν μια ομάδα ενέργειας στην κορυφή».

***ΕΚΤΑΚΤΟ! Βρείτε... τη σελίδα Teo Kanistras Official και στο Facebook - Like ΕΔΩ!

Πηγή

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker