Τεχνολογία

Facebook: Νέα Communication Services για τις Επιχειρήσεις γύρω από τον COVID-19

Το Facebook ανακοίνωσε νέα services για να ενισχύσει τις δυνατότητες επικοινωνίας των επιχειρήσεων στη δημοσίευση ενημερώσεων σχετικά με τις ώρες λειτουργίας τους αλλά και αλλάγες στις υπηρεσίες τους, μέσω των Facebook Pages.

Οι επιχειρήσεις μπορούν να δηλώσουν ότι είναι “προσωρινά κλειστές” (όπως ακριβώς γίνεται στο Google My Business) ή να επικοινωνήσουν άλλου τύπου αλλαγές στις υπηρεσίες τους, που οφείλονται στη διασπορά του Covid-19 (π.χ. online μαθήματα, ειδικές online προσφορές ή υπηρεσίες κλπ).

Επίσης, οι επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν pin on top τις δημοσιεύσεις τους στο timeline, ως ένα ακόμη εργαλείο για να επικοινωνήσουν μηνύματα στους πελάτες τους.

Οι αλλαγές και το που εμφανίζονται. Το Facebook αναφέρει ότι για να γίνουν αλλαγές, θα πρέπει να ακολουθήσεις το path: Page -> Settings -> Page Info -> Temporary Service Changes. Οι επιχειρήσεις θα είναι σε θέση να υποδείξουν την τοποθεσία ως προσωρινά κλειστή ή να επιλέξουν άλλες επιλογές κάτω από τον τίτλο “Open with Service Changes”.

Παρακάτω θα δεις τα admin screens όπως εμφανίζονται σε mobile συσκευές.

Το Facebook αναφέρει ότι οι αλλαγές αυτές θα εμφανιστούν σε:

  • Business Page
  • Page previews
  • Search results
  • Λίστες του Facebook που αφορούν local resources

Στο πλαίσιο των λιστών, το Facebook χρησιμοποιεί ένα παράδειγμα από food delivery: Μέσα στην καρτέλα Events, εάν οι χρήστες αναζητούν σε μια λίστα “μέρη που προσφέρουν delivery”, θα δουν επιχειρήσεις που αναφέρουν ότι οι υπηρεσίες τους υποστηρίζουν delivery”. Μια παρόμοια αναζήτηση για μέρη που υποστηρίζουν takeaway, θα εμφανίστούν οι ίδιες πληροφορίες αντίστοιχα.

Παρακάτω θα δεις το “πριν και μετά” μιας σελίδας εστιατορίου που έχει δηλωθεί ως προσωρινά κλειστή επιχείρηση.

Δεν έχει γίνει λόγος ακόμη σχετικά με τα APIs ή κατά πόσο αυτές οι αλλαγές μπορούν να γίνουν μαζικά, όπως για παράδειγμα σε αλυσίδες καταστημάτων ή πολυεθνικά brands. Για τώρα, φαίνεται ότι αυτές οι αλλαγές γίνονται manually.

Γιατί μας ενδιαφέρει. Τα social media αποτελούν σημαντικό κανάλι για το customer communication. Και καμία άλλη πλατφόρμα πέρα από την Google έχει τόση μαζική απήχηση. Σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες που έχουν δημοσιοποιηθεί, το Facebook έχει περισσότερες από 150 εκατομμύρια επιχειρήσεις εγγεγραμένες στην πλατφόρμα, παγκοσμίως, και περισσότερες από 90 εκατομμύρια ανήκουν στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Κατά τη διάρκεια της διασποράς του Covid 19, το Facebook έχει δει μια τεράστια αύξηση στην επισκεψιμότητα, χωρίς αντίστοιχη αύξηση ωστόσο στα διαφημιστικά έσοδα.

Το Facebook έχει υποσχεθεί ενίσχυση $100 εκατομμυρίων σε ad credits για τα SMBs (κάτι παρόμοιο ανακοίνωσε και η Google πριν λίγες ημέρες). Επίσης, έχει δημιουργήσει ένα resource hub με πληροφορίες σχετικά με τον Covid 19, συμπειρλαμβανομένων tips και best practices.

The post Facebook: Νέα Communication Services για τις Επιχειρήσεις γύρω από τον COVID-19 appeared first on Digital Marketing Νέα και eCommerce στην Ελλάδα | Grow Digital.

***ΕΚΤΑΚΤΟ! Βρείτε... τη σελίδα Teo Kanistras Official και στο Facebook - Like ΕΔΩ!

Πηγή

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker